Military jacket.

Witam serdecznie w nowym roku! Dziś nie będzie cekinów i innych sylwestrowych kreacji ale za to skromna stylizacja w militarnym stylu. Jak spędzliście sylwestra? U mnie było dużo fajerwerków i wiele świetnej zabawy! Mam nadzieję że ten nowy rok 2014 będzie o wiele lepszy dla wszystkich z nas niż ten 2013. Wkońcu 13 jest pechowa, dobrze że ten rok się już skończył. Czas na nowy, lepszy start! Trzymajcie się! 

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Stylizacja: Military jacket.
jacket - outletka.com | pants - H&M | boots - oasap.com




24 komentarze:

  1. Jakie ty masz długie nogi ! Ślicznie wyszłaś, na każdym zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! Cudowne buty! I żakiet idealnie leży! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz idealną figurę. Wszystko pięknie dopasowane. Per-fect ♥

    nuskalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Bosko! Smukłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz boskie, długie nogi :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie nogi! <3 Śliczna stylizacja :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeeeju,ale piękna jesteś <3
    Szczęśliwego 2014 ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie nogi! *.* Piękne zdjęcia i stylizacja :) Szczęśliwego nowego roku!
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie! Świetny żakiet.
    Życzę dużo dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. jakim aparatem i obiektywem robisz zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdjęcie skradło moje serce <3 piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię militarne marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju jakie Ty masz długie nogi :) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nogi *-*
    Buty mi się podobają :)
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne buty!
    tak przy okazji zapraszam do mnie dopiero zaczynam oczywiście bez przymusu :)
    http://katesswag.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale krzywe nogi na trzecim zdjęciu :OO

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłabym gifa z dwóch ostatnich. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram