Mint jacket.

Kraków. Dzień trzeci. Wstaję z samego rana, jest gdzieś godzina 8, nie mogę spać. W mieszkaniu wszyscy jeszcze śpią, inni pewnie szykują się na rozpoczęcie roku akademickiego. Ja swoją szkołę zaczynam dopiero za tydzień. Już się nie mogę doczekać! Pierwszy wieczór w Krakowie spędziłam na Light Show, wczoraj przełaziłam całą Bonarkę, zaopatrzyłam się na jesień w Sinsay`u, jestem bardzo zadowolona. Kupiłam sobie pierwszą w życiu parkę na jesień, kremowy sweterek, i trochę biżuterii. Niebawem wszystko pokażę na blogu! A w dzisiejszym poście przygotowałam dla was prostą stylizację z czarnymi woskowanymi spodniami, szpilkami, białą bluzką i cudną miętową ramoneską.

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Mint jacket.


jacket, hat - oasap.com | pants - cropp | heels - merg.pl | t-shirt - H&M | bag - restyle.pl



22 komentarze:

  1. za dużo photo shopa jak na moje upodobania. ale życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze zdjęcia są robione dobrym sprzętem?! : p

      Usuń
    2. za duzo photoshopa? tutaj tylko kolory sa zmienione, bez jaj ;/

      Usuń
    3. Widać że anonim się nie zna :)

      Usuń
  2. Idealna stylizacja od razu trafiła w moj gust <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska jest świetna, zestaw bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka ! <3
    Super uniwersalna stylizacja ! :)

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj pierwszy raz w życiu trafiłam na Twojego bloga i patrzę, a tu co? ten sam szablon:))) żeby później nie było, aż mi się dziwnie zrobiło jak się otworzyła Twoja stronka :)

    Stylizacja jest świetna, ten żakiecik dodaje uroku i sprawia, że nie jest nudno i zwyczajnie. Torba jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    Wspaniały post!
    GRATULUJE :)

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Those from the first and superior series hand orange boxes.
    The other capabilities include puffy tongues, doubly
    stitched describe and increased comfort level. The first concept is to read
    through the actual Nike Dunk SB pack. That being said you have a huge
    custom Nike Dunk SB and one particular new valuation meant for it.
    http://www.inbongo.com/activity/p/7367/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tobie pierwszego zakupu parki , kurde jesteś blogerką a nie kupujesz soebie ciuchów, taki mały padoks , hahahhaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook