Green jacket and white shoes.

Dziś miałam pierwsze zajęcia w mojej szkole - Artystycznej Alternatywie. Ale było stresu! Miałam za zadanie po wysłuchaniu wykładu podstawowo pomalować koleżankę z grupy. Nałożyłam puder, korektor, wszystko ładnie wykończyłam i było ok. To dopiero pierwsze zajęcia ale zapowiada się bardzo ciężka praca aczkolwiek jestem bardzo zadowolona! Teraz lecę wygrzewać się w łóżku i wziąć tonę tabletek bo dopadła mnie grypa. Trzymajcie się ciepło!

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


jacket, necklace, bracelet - Sinsay | dress - oasap.com | sneakers - royal styl | hat - H&M




13 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz!
    Wspaniałe zdjęcia!
    :))) TAK TRZYMAĆ!

    Zapraszam na blog:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! :)
    Uwielbiam ten kapelusz ^^

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka :)
    Zapraszam do mnie
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz ! :) śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia bardzo profesjonalne, jak zwykle, fajny klimat i świetny outfit - totalnie w Twoim stylu :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odcienie zieleni :) Myślę, że pasowałaby tu też taka bluza: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/eruption-smile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężka praca? serio? Ty nie wiesz co to są ciężkie studia, gwarantuję. pomalować koleżankę... no faktycznie mordęga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyglądają studia, na których rodzice płacą za dyplom ; )

      Usuń
    2. Co racja to racja, ale tej szkoły nie da się porównywać do studiów :D Studia dwa razy cięższe :)

      Usuń
  9. Super sukienka <3

    Zapraszam do mnie :) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram