Denim coat.

Wielka jeansowa kurtka towarzyszy mi już od roku. Fakt faktem na blogu była chyba tylko dwa razy ale wielbię ją! W dzisiejszym poście zestawiłam ją z czarną bluzką i spódnicą dorzucając buty z ćwiekami. Jak się dobrze przypatrzycie zauważycie też czarne zakolanówki z ćwiekami z których zrobiłam małe getry. Jeśli się podoba wam takie zestawienie lub coś byście w nim zmieniły to piszcie komentarze. Póki co lecę robić sobie coś do jedzenia. Trzymajcie się!

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


coat - sheinside.com | t-shirt - youreyeslie.com | boots - romwe.com | socks - frontrowshop.com



32 komentarze:

  1. Świetnie!!!
    Uwielbiam taki styl ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zmieniłabym nic w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kacha pokaż mieszkanie w Krk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mieszkanie mam bardzo spoko. ;D Może niedługo pokażę jakieś zdjęcia

      Usuń
  4. Świetna jest Twoja KURTAAA :) Nietuzinkowa :)

    Bardzo mi się podoba, jak cała stylizacja no i nogii fajne :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. kto Ci robi zdjęcia i czym? pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandra Adamczuk ;)
      http://anarchia.flog.pl/

      Usuń
  6. świetna kurtka i jakie ty masz cudownie chude nogi;)
    sesja była robiona w TL naprzeciwko cmentarza żydowskiego, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, cudowny klimat, a stylizacja jest cudownaa <3



    zapraszam, może ktoś znajdzie coś dla siebie:
    http://lamoda.pl/profile/id:370074

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszcz jest cudowny! zazdroszczę !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute jacket, love the tights.
    http://www.handbagmadness.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie ciekawi jakich zepsołów etc. słuchasz? :)
    Podobają mi się buty, ale bez ćwieków żeby były.
    I tym wszystkim nie wyróżniasz się w tłumie, są to bardziej sezonówki ze sklepów, coś modnego, coś z katalogu, coś co może mieć każdy o ile chodzi o kase, a nie jeśli chodzi o kreatowyność. Nie chodzi o to, że ubierasz się brzydko, raczej bez takiego "WOW" w mojej głowie. Jeśli chodzi o style to jestem otwarta na różne kompozycje, dlatego cenie sobie awangradę w stroju, który blogerka prezentuje, bo po co mam oglądać coś co mogę zobaczyć u dziewczyn z ulicy albo na manekinach. Fakt, podoba mi się kolorystyka Twoich ubrań, ale nadal są dla mnie zbyt pospolite, nawet jeśli dużo kosztują. Jak dla mnie nuda, zacznij się rozwijać, pomieszaj, zrób coś czego jeszcze nie było, albo chociaż spórbuj. Może takie "modne" i "katalogowe" ubieranie się jest łatwe, ale bardzo nie pasuje do blogerek, które chcą pokazać jakąś nowość.

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=555029951234393&set=a.149296238474435.39513.145042275566498&type=1&theater

    Proszę napisz ile wart jest ta piękna kurtka, bo bardzo, ale to bardzo mi się spodobała :) :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ostatnio stylizacje w tym klimacie! Sa swietne...
    Zapraszam w wolnej chwili do Nas: www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno kupiłaś tą kurteczkę ?! Jest świetna ! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! ;))
    Zapraszam do siebie:
    http://obiektywemuchwyconeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, let
    alone the content!

    Also visit my web blog macnoje.centerblog.net ()

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for every other informative website.
    Where else may just I get that type of information written in such a perfect means?

    I have a challenge that I am simply now operating on, and I have been on the look out for such information.

    Review my web-site; marriage counseling sacramento

    OdpowiedzUsuń
  17. This article will help the internet viewers for building up new weblog or even a
    blog from start to end.

    Take a look at my page internet site - peacevalleyperformancehorses.weebly.com -

    OdpowiedzUsuń
  18. The Nokia 5228 is such a good phone that has the price of a midrange
    phone and features of a high end phone. Online courses also provide baby boomers the chance to
    learn something new. Most online classes also
    real live instructors that you can contact to answer your
    questions and clarify anything that you don.

    Have a look at my web page ... digital photography for beginners book

    OdpowiedzUsuń
  19. confirm the gear over for damage, and order when it works.
    The process works the same as a photography class minus the darkroom setting.

    Learning the basics of good photography can take the help of a professional.


    Here is my web page photography career

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello to every , because I am really keen of reading this website's post to be updated daily.
    It carries fastidious information.

    My web-site ... sports

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram