Lace jacket & burgundy skirt.

Witajcie! Piszę do was z trasy. Właśnie zmierzam do Krakowa i przede mną jeszcze około 4 godziny jazdy. Nie mogę się już doczekać kiedy postawię swoją stopę na krakowskim chodniku na dłużej. Rozpiera mnie radość i niepokój. Zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać. Póki co was zostawiam z jesiennym postem - koronkowa ramoneska, burgundowa spódniczka i złote buty a ja idę się przespać te kilka godzin. Do następnego!

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Lace jacket & burgundy skirt - MODNAPOLKA.pl


jacket - romwe.com | skirt - oasap.com | belt - axparis.com | heels - stylowebutki.pl


17 komentarze:

  1. Bardzo ładnie!!! :)
    Spódniczka jest cudna ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowa ramoneska urzekła mnie strasznie! Buty świetne :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafny wybór ! Kraków to wspaniałe miasto, mam nadzieję, że i Tobie się spodoba. Świetne stylizacje i fajna z Ciebie osoba, bardzo kreatywna, kulturalna i przesympatyczna. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna spódniczka i kurtka, swietnee kolory ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! wszystko idealnie!

    zapraszam do nas:
    http://sislovefashion.blogspot.com/2013/09/1st-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje zdjęcia ;) zawsze wyglądasz tak eterycznie i tajemniczo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za uroda! :* A do tego genialne wyczucie stylu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie <3 ja Kraków mm na co dzień wiec nie robi on na mnie już takiego wrażenia ;<

    www.no-more-surprises.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne buciki! :)) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się rozkloszowane spódniczki, ale sama nie mogę przekonać się do nich. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia i kolorystyka. :)
    żakiet i spódniczka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! spódniczka cudna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram