Short top and bare tummy.

Krótkie topy to jedyna możliwa jak da mnie opcja na taką pogodę. Nawet w moim pokoju jest parno i duszno, a co dopiero mówić jak jest na dworze. Ten szary top kupiłam na persunmall.com. Zaopatrzyłam się również w świetny gorsecik w azteckie wzorki z romwe.com który niebawem pokażę na blogu. W sklepach internetowych jest teraz mnóstwo takich krótkich topów, gorsetów, bluzek. Polecam bardzo również kapelusze, trzeba pamiętać żeby chronić głowę przed silnym słońcem aby nie dostać udaru. Trzymajcie się!

hat / kapelusz - oasap.com
top / top - persunmall.com
shorts / szorty - Levi`s
heels / botki - sammydress.com
necklace / naszyjnik - TU


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK




Pink feat. Lily Allen - True Love - MODNAPOLKA.pl Short top and bare tummy. - MODNAPOLKA.pl
























19 komentarze:

  1. przepiekne zdjecia.

    http://bezxpomyslu.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś wspaniała <3 od samego początku obserwuje twojego bloga <3 trzymaj tak dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och , wygladasz cudownie.:)
    kapelusz. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, ten top to jest rewelacyjne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką figurą to grzechem byłoby się chować pod ciuchami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwne, że biust urósł Ci tak bardzo od ostatniej sesji, hm.. a tak swoją drogą to fajny tatuaż na ramieniu. co przedstawia? bo nie do końca widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zawsze taki miałam! Co do tatuażu to jest to napis ;p

      Usuń
    2. na 7 zdjęciu wygląda bardziej jak obrazek czy coś. co tam masz napisane? bo o tym tatuażu chyba nie pisałaś, albo ja coś przegapiłam, upss :D

      Usuń
    3. Na ramieniu? A to nie są przypadkiem piegi?
      Napis jest chyba na nadgarstku :)

      Usuń
    4. A fakt, Myślałam że chodzi ci o ten tatuaż na nadgarstku, a na ramionach mam piegi ;-)

      Usuń
  7. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka chudziutka , zazdroszcze ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja,zazdroszcze twojej figury

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram