Lost and found.

Witam! Spięte włosy, czapka, sneakers`y. W tak sportowej wersji to mnie jeszcze nie widzieliście. Postawiłam na wygodę, bo w tak upalne dni to jest najważniejsze. Zestaw bardzo prosty i klasyczny. Tak się noszę na co dzień jak zapewne większość z was. Szorty to mój nieodłączny element letniej garderoby. To jest taki mój nałóg, tak bym to określiła. Poczynając od kupowania ich w sieciówkach a kończąc na ciucholandach, kupując długie, jeansowe spodnie i później bawiąc się cały dzień w DIY strzępiąc i doczepiając ćwieki . I tak powstają jedyne w swoim rodzaju spodenki które ubóstwiam. A jaki jest wasz ulubiony element garderoby? Są to czapki, t-shirty, czy może właśnie szorty? 

t-shirt / bluzka - moyaworld.pl
shorts / szorty - sh +DIY
sneakers / sneakersy - sequin.pl
ful cap / czapka - choies.com




FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Judas Priest - Lost And Found




















17 komentarze:

  1. fajna stylizacja

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie : D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ;o ślicznie bardzo <3 pasuje ci taki styl ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym elementem garderoby są zdecydowanie marynarki! :D Mam na ich punkcie bzika. Oraz buty, im dziwniejsze tym fajniejsze ;)
    A stylizacja bardzo fajna, prosta, ale efektowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! wyglądasz cudownie ! buty są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, rewelacyjne szorty :)
    Ja ostatnio najlepiej czuję się w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sportowy styl jak najbardziej jest dla Ciebie :)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. stawiasz na wygode? noo, takie buty to faktycznie MEGA WYGODA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, te buty są wygodniejsze od tenisówek ;-) Kto ma ten wie że są MEGA ;p

      Usuń
  9. mam słabość do tych butów w połączeniu z szortami ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ale brzydkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie na blogu powstała lista blogów numer 1
    i jesteś na taj liście:http://www.sotheemily.blogspot.com/2013/08/to-co-kocham-
    to-co-mnie-inspiruje.html#more

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram