Floral top and leather skirt.

Auu, właśnie rozcięłam sobie stopę... obcasem! Tak się właśnie przygotowuję na jutrzejsze zdjęcia. Trochę krwawię ale to nic. Na moim profilu facebook`owym właśnie trwa konkurs z romwe.com w którym do zgarnięcia są dwie sukienki. Zatem zgłaszajcie się! KLIK Proszę was również o głosy na moje zdjęcie, wystarczy kliknąć Lubię To! i po sprawie. Należy to zrobić TU. Będę bardzo wdzięczna. To tyle ogłoszeń parafialnych. Widzimy się w kolejnym poście! 

top / bluzka - sheinside.com
skirt / spódnica - mosquito.pl
heels / buty - martofchina.com



FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Floral top and leather skirt. - MODNAPOLKA.pl













15 komentarze:

  1. Bluzka jest rewelacyjna.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit! :)
    Zakochalam się w spódnicy!! ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. klimatyczne zdjęcia na tle tego domu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zestawienia, buciki ślicznie wyglądają na nóżce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze bardzo mi się podoba. Z przyjemnością wchodzę regularnie na twojego bloga i oglądam te śliczne śliczne śliczne zdjęcia jakie tutaj wstawiasz. <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka OH! LORD. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1
    P.S. To nie spam! Ja po prostu wierzę w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się buty. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna koszulka, piękne zdjęcia, śliczna ty.. połączenie idealne! POZDRAWIAM :)

    http://klaudia-jkaysua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam wrażenie ,że za bardzo palce Ci wystaja z butow ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook