Fish scales on the legs.

W takich stylizacjach jak ta dzisiejsza czuję się jak ryba w wodzie. Haha, w końcu legginsy zobowiązują! Genialny print rybiej łuski na nich od razu przykuł moją uwagę i od razu było `dodaj do koszyka - do kasy`. Dodanie do nich białej bluzki i czarnych dodatków - w tym przypadku botków i kapelusza tworzy bardzo codzienny i wygodny wygląd. Wbrew pozorom w tych butach jest bardzo wygodnie, mogłabym w nich biegać cały dzień! Jakby ktoś był zainteresowany to robię całkiem sporą wyprzedaż szafy więc zapraszam TU. Mnóstwo butów i ciuchów na sprzedaż! Zapraszam!

t-shirt / bluzka - H&M
leggings / legginsy - oasap.com
heels / botki - wholesale-dress.net
hat / kapelusz - oasap.com
necklace / naszyjnik - TU
bracelet / bransoleta - romwe.com

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Fish scales on the legs.





24 komentarze:

  1. Stunning and so chic! I am so obsessed with your boots and leggings <3

    http://keslytales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz i zdjęcia są bardzo ładne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjne make up!
    I świetne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy wspaniałe! i pięknie leżą! a moim zdaniem nie każdemu pasują, np mnie :D


    wszystko pasi !

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! niesamowita stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny set ! :))

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. na czarno-białych zdjęciach legginsy mają świetny efekt ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) gdzie kupiłaś bluzkę ? Bo bardzo mi sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) gdzie kupiłaś bluzkę ? Bo bardzo mi sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś :) podasz mi nr telefonu? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś :) podasz mi nr telefonu? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Your leggings is so cool! You have got a cool style. i love it!

    dkny watches

    OdpowiedzUsuń
  14. cóż za rewelacyjne zestawienie!! leginsy są obłędne!!!
    z przyjemnością obserwuje
    ♥ pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. REWELACJA! wyglądasz bombowo :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook