Bright jeans & black sandals.

Hej! Za kilka dni początek szkoły. Czy wszyscy już są przygotowani, zaopatrzeni w zeszyty, długopisy, książki? Na szczęście mnie to już nie dotyczy. Ja swój rok szkolny zacznę w październiku więc jeszcze mam miesiąc wakacji! Już się nie mogę doczekać szczerze mówiąc. Za miesiąc w końcu wyjadę do Krakowa, poznam mnóstwo nowych ludzi, wyrwę się z tego dennego miasta w którym mieszkam! Niech ten miesiąc szybko zleci.  Kończąc już, zapraszam do obejrzenia zdjęć! Trzymajcie się! 

t-shirt / bluzka - cayman
pants / spodnie - house
heels / sandałki - merg.pl
hat / kapelusz - oasap.com
bracelet / bransoleta - malvaretki
watch / zegarek - TU
necklace / naszyjnik - sheinside.com

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



Stylizacja: Jeans & sandals




























22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu !

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia . świetnie pasująca do Ciebie stylizacja . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Zapraszam na blog Jakizegarek.pl.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie na bloga modomannia.blogspot.com/:))

    OdpowiedzUsuń
  5. eh.. ja odliczam tylko do konca kwietnia :) i mam nadzieje, ze szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja

    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kapelusz! <3
    Ja mieszkam w Krakowi! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz,a ten kapelusz boski!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! bardzo fajnie w nim wyglądasz.zapraszam na nowy post do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo widzę że studentka ;)) no no
    stylizacja piękna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja;)

    pozdrawiam i zapraszam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna <3 bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look! bardzo podoba mi się to wydanie Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna stylizacja !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kapelusz aż chcę się taki kupić

    OdpowiedzUsuń
  16. aleś Ty chuda! Buty♥♥♥
    A stylizacja jak zawsze genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupilas buty? Świetne są tylko pytanie czy wygodne i ile mierzy obcas? Jak mozesz to podaj link do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bosko wyglądasz! stylizacja idealna w każdym calu!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A będziesz miała czas aby dodawać posty? i kto będzie robił Ci takie piękne zdjęcia w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz niesamowicie pasuje do Ciebie stylizacja , wyglądasz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnie!:)

    wspaniały kliamat stworzyłaś!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram