We Got The Power.

Hej! Witam dziś wszystkich równie gorąco jak jest za oknami! Żar się leje z nieba! Od wczoraj jestem w niesamowitym nastroju, jestem prze szczęśliwa ponieważ podpisałam pewną umowę o której jeszcze zbytnio nie chcę wspominać. Ale obiecuję że niebawem wyjawię całą tą tajemnicę! Tak pokrótce powiem że powoli spełniają się moje marzenia! A was kochani zapraszam do obejrzenia zdjęć w `kościółkowej` sukience. Enjoy! xoxo.

dress / sukienka - romwe.com
blazer / marynarka - sheinside.com
shoes / botki - merg.pl
necklace / naszyjnik - sheinside.com
ring / pierścionek - oasap.com
watch / zegarek - sammydress.com

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK








  







22 komentarze:

  1. jak można założyć takie buty do takiej sukienki!!! Tragedia -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonimie, widać że jesteś nieobeznany w świecie mody, tragedia jest wtedy jak ktoś tak pisze

      Usuń
  2. jak widze cie na mieście to wcale tak fajnie sie nie ubierasz ,choćby dzisiaj ... żenada wiele innych tomaszowskich dziewczyn lepiej sie ubiera ...ja jako chłopak nie zwróciłbym na coś takiego uwagi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż to jak się Kasieńka ubiera na codzień a do sesji to nie ma wielkiego znaczenia, to jest blog i chodzi głównie o to żeby prezentować stylizacje a nie swój codzienny look. Mimo wszystko niektóre stylizacje mnie przerażają... niby już lepiej było a tu nagle jeb buty, które do niczego nie pasują... Pomimo tego lubie zaglądać na tego bloga, poniewaz uczy mnie jakie ciuchy i dodatki zupelnie nie pasuja do siebie. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. anonimie, na ciebie pewnie też nikt by nie zwrócił uwagi ;)

      Usuń
  3. sukienka jest przecudowna!
    wyglądasz rewelacyjnie :))
    powodzenia!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mozna taką sukienkę nosić brak wiary czy co . Dziewczyno zlituj sie,
    moze sie jeszcze rozbierz i zrób zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh that dress is seriously amazing! I'm so glad I found your blog!

    http://lasaloperie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz, ale sukienka to nie mój typ xd

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście nie ubrałabym takiej sukienki, ale ty bardzo ładnie ją połączyłaś no i świetnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kontrowersyjna stylizacja! Zdjęłabym rajstopy i byłoby mega:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka sukienka taka wyzywająca a na Oazy i na scholę to się lata chciała bym zobaczyć minę księdza , i te buty modne w sezonie zima 2012 pzdr600

    OdpowiedzUsuń
  10. buty z zimowej kolekcji stradivariusa noszone w czerwcu ?! PORAŻKA !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram