Right Now.

Witajcie! Wczoraj cały dzień spędziłam w Lublinie w siedzibie agencji ArtFashion na sesji zdjęciowej z genialnym fotografem Mateuszem Jerzykiem. Było cudownie! Oby więcej takich dni! Pamiętacie? W poprzednim poście wspominałam o podpisaniu umowy. Tak, właśnie z ArtFashion - agencją modelek podpisałam umowę. Moja pierwsza reakcja gdy podsunęli mi pod nos umowę : `Chyba sobie jaja ze mnie robicie` ale w końcu podpisałam i jestem. Wczoraj były pierwsze testy. Podobno wypadłam najlepiej, że dobrze się ruszam przed aparatem itp, itd. Podsumowując, było sporo radochy i nowych przeżyć. Ściskam! xoxo.

jacket / kurtka - goodlookin.pl
skirt / spódnica - oasap.com
heels / botki - sammydress.com
necklace / naszyjnik - sheinside.com

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK




















__________________________________________________

It is the time to start the new sale, my dear friend!
About 200+ styles of shirt and skirt, up to 60%off, haha!  Such a good news, right?
Hope you can share this with your loyal fans if convenient my dear!J
Romwe Shirt & Skirt Sale
Up to 60%off
Time: 06/21/2013-06/23/2013



22 komentarze:

  1. gratuluję umowy i powodzenia w dalszych sukcesach :D a co do zestawu, to jak zawsze, cudosny ♥ zauważyłam, że po maturach rozwinęłaś skrzydła :D

    htpp://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak skoncze 18 lat to tez z nim popisze umowe :) juz propozycje dostalam tylko czekac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to nie trzeba mieć skończonych 18 lat. ;)

      Usuń
  3. super zestaw;D szczególnie spódniczka ;) jesteś super modelką ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu ramoneska, jesteś nuuuudna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jakoś ramoneski nigdy nie znudzą, a to już kwestia gustu czy to jest nudne czy nie. ;)

      Usuń
    2. Jak ramoneska jest świetna więc czemu jej nie zakładać ;) gdybym miała taką to też bym często w niej chodziła :D

      Usuń
  5. z tym ryjem na modelke? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze najzabawniejsze są komentarze anonimów,
      a Tobie Kasiu gratuluję odwagi spełniana marzeń ;)

      Usuń
    2. komentarze anonimów są najzabawniejsze ;)
      a Tobie Kasiu szczerze gratuluję ;)

      Usuń
  6. świetny zestaw i cudowna spódniczka ;))

    http://s-margarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obłędna spódniczka! Podoba mi się jej połączenie z kurtką ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. You made some good points there. I looked on the internet for more info about the issue and found most
    individuals will go along with your views on this website.


    Feel free to surf to my web blog :: Ralph Lauren Australia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Z takim wyglądem... wcale mnie to nie dziwi ;) I świetna stylówa :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i powodzenia życze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  12. galaxy spódnica - love it !!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz ! :)
    obserwuję :* i liczę na to samo ;)
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram