La La La.

Witajcie! Od samego rana latam po lekarzach, do jednego po wyniki a do drugiego po skierowanie. Jednak załapanie się do jakiejś pracy wcale nie jest taką łatwą sprawą. Jeszcze tylko w środę idę odebrać prześwietlenie i zrobić kilka badań i koniec mojej wędrówki po lekarzach. Teraz idę chwilę odpocząć. Trzymajcie się! xoxo.

t-shirt / bluzka - H&M
skirt / spódnica - mosquito.pl
heels / szpilki - merg.pl
necklace / naszyjnik - sheinside.com

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK





















_______________________________________________

Romwe Summer Sale
Up to 70% off! Hundreds of styles!
Time: 25/06/2013-27/06/2013




15 komentarze:

  1. powodzonka piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja jak zwykle :>

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w neonowej żółci! Śliczne buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi tych czarnych rajstop z poprzednich stylizacji trochę tu brakuje, dodawały Ci bardzo wyrazistości i charakteru

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzeczka <3 do twarzy Ci w tym kolorku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne buty ♥ jak zawsze, cały zestaw cudowy ♥
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w tym zestawie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pracą jest marnie, też mam ten problem.
    Ale co tam praca! Więcej czasu na blogi, hehe :D
    ślicznie wyglądasz w takich kolorach, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tako, szału nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie jesteś za chuda!

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie dlaczego nie publikujesz negatywnych postów. prawda boli, co? opublikuje dobre, udam, że wszyscy mnie lubią, a jak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram