Thrift shop.

Witam! Dziś będzie niezwykle kolorowy post! Zwykle nie noszę tak barwnych ubrań, ale nie mogłam się oprzeć żeby kilka takich łaszków sobie sprawić. Bije od nich niesamowicie dobra energia która umili nawet najbardziej pochmurny dzień. Neonowa sukienka z avaro.pl która tutaj jest w roli bluzki idealnie współgra z kosmiczną spódnicą z oasap.com. Do tego cudowne sandałki od sequin.pl wybite ćwiekami. Moje ulubione!  Mam nadzieję że tym postem przybliżyłam wam trochę lata. xoxo.

dress/ sukienka - avaro.pl
skirt / spódnica - oasap.com
sandals / sandałki - sequin.pl
bracelet / bransolety - wholesale-dress.net

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK




















27 komentarze:

  1. serio?! rajstopy i sandały?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz rewelacyjnie ! Zakochalam sie w Twoich sandałach!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie chudzinka! Pięknie wyglądasz, podoba mi się kolorystyka Twojej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz, buty genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rajstopy to tak niekoniecznie ale ogólnie super wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam że będziecie się czepiac tych rajstop ;)

      Usuń
  6. śliczne kolorki i buty genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie ślicznie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia na pomoście genialne, pięknie wyglądasz w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! idealnie! poobserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się stylizacja z jednym małym wyjątkiem - sandały, zupełnie mi się nie podobają, no ale to twoja sprawa co nosisz, mi po prostu nie przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się podoba wszystko ! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz piekne sandałki! I spódniczkę! Z resztą całość mi się bardzo podoba, ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie galaxy i neonu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. rajstopy do sandałów przypał na maxa, ale jak do tej pory najlepszy post :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Miało być o włosach ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O włosach będzie oddzielny post na dniach p

      Usuń
  16. Today, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to see if it can
    survive a 40 foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now broken and she has 83 views.
    I know this is entirely off topic but I had to share it with someone!


    Check out my site: ray ban sunglasses outlet

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie długie włosy już masz! ;)
    świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Greetings! This is my first visit to your blog! We are a
    collection of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us valuable information to work on.
    You have done a extraordinary job!

    Here is my web page louis vuitton outlet store

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja! aż poczułam lato <3

    OdpowiedzUsuń
  20. lepiej bez rajstop ale reszta cudowna ;p

    http://majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory ,ubóstwiam spódniczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Widac Ci stanik, moglabys go jakos ukryc, żeby zdjęcie wyglądało estetycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram