Sweet Nothing

Witam! A miało być tak pięknie. Wczoraj, przy ciepłym wietrze, z rozpiętą kurtką, w trampkach szłam sobie po zakupy do biedronki, a dziś? Rano, budząc się nie wierzyłam własnym oczom... Jakby ktoś sypał mąkę z nieba. Ledwie co widać drzewo zza okna które jest na odległości 2 metrów. Kiedy będzie ta wiosna ja się pytam, kiedy? Już psychicznie źle się czuję z tą świadomością że jest już kwiecień a tu zima. Nie tak sobie wyobrażałam tą wiosnę. Za 23 dni mam zakończenie roku szkolnego, 7 maja już matura. Nie boję się, ale się cieszę, koniec nauki, i za pół roku `Witaj Warszawo` na studia. Jak to szybko zleci...

blouse / bluza - oasap.com
leggings / legginsy - oasap.com
shoes / koturny - fleq.pl
necklace / naszyjnik - wholesale-dress.net


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK
















14 komentarze:

  1. Super masz buty :) Wiesz może gdzie dorwać takie koturny ale bez ćwieków? Na pewno wiesz ;> btw. co chcesz studiować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu widzialam takie bez ćwieków na sequinshoes.pl. A chcę iść na studium 2 letnie charakteryzacja i wizaż ;)

      Usuń
    2. No to super, dużo studiować nie musisz, genialnie się przecież ubierasz :)

      Usuń
  2. doskonale wygladasz!!!

    poza tym masz swietnie zaprojektowanego bloga :) bardzo mi sie tu podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja idealnie podpasowuje się pod mój styl, buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.create-your-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Ale Ty masz świetny styl! *.* Jestem pod wrażeniem! Przypadkiem tutaj trafiłam i zostanę na dłużej! Obiecuję! A te buty i bluzka magiczne! Dryfuję! :)
    PS. Kiedy wyniki konkursu z shoelook? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A wyniki będą niebawem, ciężko jest wybrać 3 świetne odpowiedzi :)

      Usuń
  6. Pięknie,pieknie ,pieknie!!!!!!!!!Bluza z krzyżem super!!!Buty zarąbiste,kapelusz super!!!Całośc na + 10!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O Goszzzzzzzzz dopiero zauważyłam,ze ta bluza ma świetne wycięcia-super to wyglada,sexy.....strasznie mi się podoba:)!!!!!!!!!!Gdzie taka kupic można?

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz !:))bluza jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram