One Way Or Another. / 2 urodziny bloga!

Witajcie! 19.04.2011 - wiecie co to za data? Dokładnie wtedy napisałam pierwszych kilka zdań na tym blogu. Kto by pomyślał że będę pisać aż 2 lata! Tak, przedwczoraj minęły 2 lata istnienia bloga. Aż ciężko uwierzyć że ten czas tak szybko zleciał. Porównując moje pierwsze posty do tych obecnych jest kolosalna różnica, jak i w jakości zdjęć jak i w moim stylu pisania jak i samym stylu. Dorosłam trochę, określiłam bardziej swój styl, czego na pewno nie da się uściślić do jednego, mam więcej motywacji do dalszego pisania, dzięki wam! Dziękuję wam za wspieranie mnie w różnych konkursach, za to że komentujecie, obserwujecie mojego bloga, za to że w ogóle tu jesteście. Dla mnie to bardzo dużo znaczy. DZIĘKUJĘ!

blouse / bluza -sheinside.com
Tiger Spike - Highlife.com.pl with Jeffrey Campbell

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK

















____________________________________________


Mother’s Day is coming! What will you prepare for your mom?
Have you ever think of wear the same clothes with your mom? Want to make people believe that you are sisters when walking around the street? 
Go there to find your family fitted clothing: http://www.romwe.com/
Up to 70% off and a mystery gift!




10 komentarze:

  1. Jeszcze raz Gratki z okazji urodzin bloga!!!
    A TY jak zawsze świetnie-bluza super,spodenki świetne a najbardziej podobają mi się trampki-bo ja uwielbiam ćwieki:)No i ogólnie czarny kolor bardzo lubię....wyglądasz zjawiskowo;)A kapelusz dopełnia dzieła niesamowitej stylizacji!Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice high tops.

    OdpowiedzUsuń
  4. Exactly how do you decide our cappuccino? Freeman, not to mention L.

    An actual. Summer getting married tend to be, easily, the preferred sorts of
    events. Specific happiness of a good flavored is ordinarily fueled using the elixir among the olfaction because of the human being the
    main nostrils includes everyday capability respond to close by 30,One thousand separate smells.


    Review my blog post Best Drip Coffee Maker

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram