Lullaby .

Witam! Ale mam mnóstwo nowości do pokazania dla was, ale póki co chcę wam pokazać jeszcze tych kilka zaległych.  Dziś zobaczycie mój kolejny ciuch z motywem batmana, i buuuuty, cudowne buty z ćwiekami od highlife.com.pl. Mam nadzieję że się wam podoba! Nie mam ostatnio weny do pisania. Oświadczę wam tylko że od jutra mam wakacje! Fakt faktem że zakończenie roku mam dopiero za tydzień ale ja rozpoczynam wakacje od jutra od 14.05. Amen. 

leggings / legginsy - romwe.com
shoes / buty - highlife.com.pl with Jeffrey Campbell
jacket / kurtka - sheinside.com

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK

















13 komentarze:

  1. uwielbiam twoje stylizacje są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna <3 <3 kocham Twoje stylizacje :** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe :) Kapelusik pierwsza klasa :) Coraz szybciej maturzysci koncza :P makabra :) Ja to 10 lat temu chodzilam az do.. poczatku czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra rada: po obejrzeniu twoich zdjęć z photobloga stwierdzam iż o wiele lepiej byś wyglądała z przedziałkiem na środku i do tego zmień kolor na ombre w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ramoneska!!! :)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie ciuszki!!!Gratulacje z okazji urodzin bloga!!!
    Jak zwykle bardzo podoba mi się kurteczka!!!Masz ich chyba kilka i wszystkie są świetne!!!
    Nie łapię się w tych blogowych sprawach wiec tutaj pisze jeszcze raz gratki z okazji bogowych urodzin!!!Oby było wiecej!!!Pozdrawiam!Trzymaj się Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie zostały zakupione buty ? :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram