I Need Your Love.

Witajcie! Dosyć długo mnie tu nie tu nie było. Straciłam poczucie czasu. W piątek miałam zakończenie roku szkolnego jak wszyscy tegoroczni maturzyści. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę że do matury zostało jedynie 8 dni. Im bliżej tej matury tym bardziej nic się nie chce robić, a na pewno nie chce się uczyć. Muszę w końcu przeczytać swoją pracę maturalną i się trochę z niej wykuć. Nie chce mi się... Nic mi się nie chcę. Tylko przetrwać do tych matur i wakacje! Najdłuższe w moim życiu. Koniec gadania o szkole i maturze, zapraszam do obejrzenia nowych zdjęć. Tak, mam długie włosy! Więcej na ten temat w kolejnym poście! xoxo.

shirt / koszula - choies.com
leggings / legginsy - romwe.com
shoes / buty - merg.pl
jacket / ramoneska - sheinside.com

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK













 










13 komentarze:

  1. nie podoba mi sie, a te buty... straszne /z

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci w tych dłuższych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) genialnie :) zwlaszcza spodnie/legginsy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Koniecznie Twoją stylizację musze pokazać mojej młodszej siostrze, która wręcz szaleje za takimi stylizacjami jak ta Twoja dzisiejsza. Kochana wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy wyglądają prześwietnie na kolanach, zazdroszczę Ci ich, ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Cię w kapeluszach! BArdzo podoba mi się połączenie ćwieków i moro ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. klimatyczne zdjęcia, oj baaardzo =]
    świetnie wyglądasz, mrocznie, ostro. super!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ; * Znalazłam twój blog na fb u koleżanki co robiła tobie zdjęcia do tego postu ;3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this post and also the rest of the site is very good.


    my blog: Zleceniabudowlane24H.Ugu.Pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram