The Way We Are.

Witajcie kochani! Te ostatnie dni to był najgorszy okres dla mnie. Grypa, coś z okiem na dodatek, na szczęście wszystko powróciło do normy, jutro przeprowadzka, zaraz zabieram się do pakowania ciuchów i innych drobiazgów. W następnym poście wracam z nowościami mam nadzieję, nie wiem czy pogoda mi na to pozwoli ale postaram się! Póki co lecę! Trzymajcie się ciepło. xoxo

skirt / spódnica - mosquito.pl
shoes / botki - sequinshoes.pl
necklace / naszyjnik - wholesale-dress.net


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK











11 komentarze:

  1. Podoba mi się połączenie skórzanej spódnicy i militarnej koszuli z ćwiekami :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódniczka :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylizacja ! Uwielbiam polaczenia militaryzmu ze skora! Świetny masz ten kolor wlosow! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cholernie mi się podoba połączenie bluzki ze spódnicą ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleś piękna! Widziałam Cię na stylizacje. pl i teraz oglądam bloga i no po prostu wyglądasz przeextra:)Twoje włosy w tym wydaniu wyglądają najlepiej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook