Miracle.

Witajcie! Dziś pokażę wam coś innego niż ostatnio. Poprzednie posty były z nutką elegancji, koszule, obcasy, dziś trochę na luzie. Do czarno białego zestawu dołożyłam neonowe buty żeby przełamać tą monotoniczną czerń z bielą. Jak wam się podoba takie zestawienie? Tymczasem lecę! Trzymajcie się! xoxo.

leggings / legginsy - sequinshoes.pl
boots / buty - sequinshoes.pl
sweater / sweter - retrovintageshop.pl
necklace / naszyjnik - jubileno.pl


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK

















16 komentarze:

  1. pod tego typu sweter nie ubiera sie zadnej koszulki bo psujesz tym caly efekt i zamiast czegos fajnego wyszla czarna plama a jesli wstydzisz sie to nie ubieraj takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest jedna z największych zalet takich sweterków, że można je nosić na wiele sposobów! Według mnie bez tej koszulki pod spodem, i ze śniegiem dookoła Kasia wyglądałaby jak przebrana. A tak to jest świetnie, a te buty bardzo dodają charakteru.
      Stylizacja super, aż mnie zainspirowałaś do zakupu tych spodni :D

      Usuń
    2. To są legginsy, i naprawdę polecam! :)

      Usuń
  2. Genialne legginsy i zegarek! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pasiaste legginsy. Muszę sobie takie sprawić <3. Fajnie przełamałaś wszystko neonowymi butami :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne buty.Ale ta koszulka zupełnie nie pasuje pod sweter.;D Poza tym bardzo ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieco, a drapieżnie :). Kocham takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi również się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny typ urody i naprawde niezly styl! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram