It's a Beautiful Day

Witajcie! Nareszcie wracam z nowymi zdjęciami, jednak dziś nie zrobiłyśmy ich zbyt wiele (wina pogody) dlatego też, w sobotę wybieram się na kolejne fotki. Dzisiejszy post to taki zwyklaczek, który noszę na co dzień. Zestaw prosty, czarno biały, z delikatnym akcentem brązowej torby z ćwiekami od etorba.pl i koronkowego sweterka. Dziś Wielki Piątek, zaraz lecę na próbę. Na wszelki wypadek jakbym nie miała okazji dodać świątecznego posta to już teraz życzę wam wesołych świąt, mokrego dyngusa i wszystkiego co najlepsze! Trzymajcie się! xoxo

coat / płaszcz - sheinside.com
leggings / legginsy - oasap.com
shoes / tenisówki - estyl.com.pl
necklace / naszyjnik - wholesale-dress.net
bag / torba - etorba.pl


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK













_______________________________________

Romwe 2013 Spring/Summer Leggings Flash Sale.
You can buy legging $17.99 instead of $29.99!
Date: 4/3/2013-4/5/2013
Only 72 hours!  GO!




13 komentarze:

  1. świetny set, super płaszczyk :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, płaszczyk najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękną buzie :)

    Mam nadzieję, że skomentujesz moją stylizacje na blogu: http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny płaszcz i bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten zwyklaczek :D. Uwielbiam wszystko co koronkowe, dlatego Twoje bluzka mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka i buty są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś zmienić makijaż, robisz się trochą na szopa pracza i pomniejsza to twoje oczy. Tak samo z fryzurą, nie pasuje ci taka, wydaje się, że masz straszne mało włosów. Może inwestycja w dyfuzor albo w fryzjera?
    kejt

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) Każdy element zestawu bardzo mi się podoba :) \
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z makijażem to się zgadzam, ale i tak jesteś piękna. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Ale najbardziej buty i bluuuzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż jest po prostu okropny!!! reszta jest ok :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram