Impossible.

Witam, witam! Niestety pogoda nie pozwala mi iść na zdjęcia, w radiu własnie powiedzieli że było o poranku -32 stopnie w jakimś mieście. Zima pod koniec marca zawsze spoko. Na szczęście odkopałam stare zdjęcia, w sumie nie takie stare bo z ferii, gdy byłam u Art? Yes, please! . Póki co nic nowego wam nie zapodam, mam tyle nowości do pokazania ale pogoda robi swoje. Może na dniach wykombinuje jakieś zdjęcia w domu. Jutro mam dla was przygotowany konkurs w którym będziecie  mogli zdobyć wybraną parę bucików! Więc zapraszam! xoxo.

shirt / koszula - sheinside.com
skirt / spódnica - mosquito.pl
heels / szpilki - merg.pl
bracelet - WHO? / jubileo.pl

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK













16 komentarze:

  1. Uwielbiam motyw czaszki, koszula wygląda swietnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ^^
    szalenie podoba mi się ta spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja! uwielbiam tą spódnicę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeans + skóra zawsze idealne

    OdpowiedzUsuń
  5. ta spódnica to mój kolejny must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zestaw! Bardzo ciekawa koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam jeansowe koszule :D :D. Podoba mi się połączenie ze skórą :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się tylko twój makijaż :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna spódniczka :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska koszula!! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook