Get back up.

Witajcie! Wracam z masa nowych zdjęć! Wczoraj z Olą wyczarowałyśmy przecudowne zdjęcia! Miałam kilka pomysłów do zrealizowania, dziś przedstawiam wam jeden z nich. Dzięki mojemu bratu do zdjęć mogłyśmy użyć jego auta, dodaje on zdjęciom klimatu i swoistej historii. Mam nadzieję że wam również podobają się te zdjęcia, dla mnie są one moimi najulubieńszymi! Enjoy! xoxo.

shirt / koszula - preska24.pl
shorts / szorty - sheinside.com
wedges / koturny - fleq.pl
bracelet / bransoletki - WHO? / jubileo.pl / malvaretki
necklace / naszyjnik - oasap.com
backpack / plecak - monashe.pl


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK





















9 komentarze:

  1. super stylizacja, pasujesz do malucha hahahahah

    zapraszam: sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te zdjęcia! :)
    i świetna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny total black look:) super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki są boskie!Uwielbiam czernie z ćwiekami ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty, nie wiem co to za ćwiekowanie wszystkiego, ale podoba mi się Twoja buzia. Delikatna i zadziorna jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki ten maluszek :) Przyznam ze mogłabym taki mieć O.O zauroczył mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. mega! spodenki świetne! wszystko ekstra zestawione<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook