Castle of Glass.

Witam! Zgłaszajcie się szybciutko na konkurs w którym możecie zdobyć naszyjnik, bo w niedzielę szykuję już dla was kolejny konkurs, tym razem do wygrania coś o niebo lepszego! Bądźcie czujni! Teraz zapraszam was na post. Dawno pokazywałam się tu w tej spódnicy. Jeśli znalazłaby się jakaś chętna na kupno jej lub wymianę na mniejszy rozmiar to bardzo chętnie! Moja to rozmiar M, chętnie bym przygarnęła rozmiar S a tą sprzedała. Więcej informacji podam w komentarzach lub na FB. Poza tym sprzedaję też mnóstwo innych rzeczy. Zapraszam! xoxo.

blouse / bluzka - coeurtizane.pl
skirt / spódnica - mosquito.pl
 shoes / botki - dash44.pl
necklace / naszyjnik - oasap.com


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK














8 komentarze:

  1. Stylizacja jest bardzo piękna, skórzana spódniczka jest bardzo modna a jak jeszcze ma się taka figurę i urodę to naprawdę nic więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubieraj częściej kiecki, bo wyglądasz w nich fantastycznie! Co do tej spódniczki to widząc ją na Tobie - zakochałam się. Od teraz poszukuję takowej też w rozmiarze S!
    Jestem Tobą oczarowana, a uśmiech z ostatniego zdjęcia mnie rozbroił. Uśmiechaj się tak więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka mnie zauroczyła! Poszukuję podobnej, uwielbiam czarne, bo są klasyczne :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie się prezentujesz, wspaniała stylizacja, uroczo. masz świetny kolor wlosow! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor włosów, a w sweterku się zakochałam. cudownie to wszystko razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram