Sitting down here.

Witam! Lubelskie w końcu zaczęło ferie. Nareszcie będę mogła się wyspać. Przez ferie muszę się zmobilizować i zacząć pisać pracę maturalną. Temat mam niby prosty, ale wymaga trochę wysiłku. Jest to `Język bloga. Wymień i omów charakterystyczne cechy dzienników internetowych`. Czekam tylko na napływ weny twórczej i będę pisać. Są tu jacyś tegoroczni maturzyści? Jakie macie tematy? Podzielcie się tym! Trzymajcie się! xoxo


coat / kurtka - sheinside.com
sweater / sweter - sheinside.com
pants / spodnie - cayman
necklace / naszyjnik - notavirginshop.pl

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK





















13 komentarze:

  1. super !! :)))

    u mnie na blogu konkurs:
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zaraz wyjeżdżam na ferie ;p. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ci :D Mi się właśnie ferie skończyły i jutro już muszę zasuwać do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłasza się tegoroczna maturzystka z tematem: "Lektury i ich wpływ na bohaterów literackich. Omów problem, odwołując się do wybranych
    utworów." :P

    Świetne stylizacje, uwielbiam rockowy styl :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety dzisiaj kończę ferie ;<.
    Mój temat to : ,,Szaleni i obłąkani. Omów temat na podstawie znanych Ci bohaterów literackich.''
    Świetna stylizacja, fajny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, a naszyjnik to po prostu cudo:) Najbardziej jednak urzekła mnie kreska na twoim oku, perfekcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ferii koniec, praca maturalna nawet nie zaczęta, a temat: , dopiero milosc, potezna sila, wyzwala czlowieka i kaze mu dazyc naprzod zdobywac' i na podstawie lektur oczywiscie trzeba sie do tego odniesc .. ;)
    A Twojego tematu nawet nie widzialam o.O a dość ciekawy !

    A to cos na Twojej szyi jest czadowe ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. olsniewająco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w szarościach! Zesatwienie płaszcza i swetra boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Whаt's up, just wanted to say, I enjoyed this post. It was helpful. Keep on posting!

    Look at my web site - darmowe kamerki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram