I'm Walking Away.

Cześć wszystkim! Jeszcze tylko jutrzejsze kilka godzin w szkole i chillout! Lubelskie w końcu zaczyna ferie. A dzisiaj mamy tłusty czwartek! Ja się obżarłam strasznie, zaraz pęknę chyba. Pączki, wszędzie pączki. Już mam dosyć na dziś, wystarczy. Teraz przydałoby się te wszystkie miliony kalorii zawartych w tych pączkach spalić w jakiś sposób, może by tak się przejść na miasto? Albo też można pobiegać. Coś wymyślę. Na dziś to tyle. Pamiętajcie o konkursie! Trzymajcie się! xoxo

coat / płaszcz - sheinside.com
t-shirt / bluzka - wholesale-dress.net
pants / spodnie - cayman
shoes / buty - butyok.com
necklace / naszyjnik - notavirginshop.pl

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK





























14 komentarze:

  1. nie wygladasz na 17, wygladasz conajmiej na 23 ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. masz fajnie, że ci się ferie zaczynają. mi się właśnie kończą -.-
    bardzo fajna stylówka, podoba mi się :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze, bo masz na nim taki słodki uśmiech, który ładnie podkreśla Twoje oczy :). Co do tłustego czwartku, to ja zjadłam tylko dwa pączki i to kupne, bo nie lubię domowej roboty. Także wszystkie pączki, które zrobiła moja mama, zostaną wchłonięte przez starszego brata :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też będę zaczynać ferie ;D Fajny outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    wyglądasz jak Alison Mosshart!
    REWELACJA :))

    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ale po co tyle zdjęć, szczególnie że większość jest identycznych

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz i buty masz nieziemskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. marzę o takim płaszczu! świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Pеculiar article, just what I was looκing for.



    Look аt my ωeb pаge Www.Ni.Edu.Pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I take pleasure in, result in I discovered exactly what I was
    taking a look for. You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    my homepage book of rah kostenlos spielen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook