Euphoria.

Witam! Jutro wybieram się do Zamościa na zdjęcia z Karoliną z Art? Yes, please! Nie mogę już się doczekać! Mam kilka pomysłów do zrealizowania jutro, mam nadzieję że wszystko wyjdzie po mojej myśli. Wczoraj zaś byłam w Lublinie w pewnym celu, póki co nie mogę wam zdradzić o co chodzi, nie chcę zapeszyć. Więc do zobaczenia niebawem. xoxo.

dress / sukienka - dresstination.pl
necklace / naszyjnik - wholesale-dress.net
shoes / botki - stylowebutki.pl
coat / płaszcz - sheinside.com
bracelet  bransoletki - oasap.com


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



















12 komentarze:

  1. Świetnie! Cudna sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz! ale na sam widok zimno mi się robi :) sukienka piękna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zaskakujące połączenie jak na tą aurę :) ale i tak cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz BOSKO, a sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygladasz:)piękna sukienka i super podkresłiłaś ten look ramoneska!bardzo w moim stylu:)<3

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka pięknie na Tobie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz,nie obraź się,ale kurcze, nie pasuje taki stanik do takiej sukienki, powinien być taki specjalny,bez ramiączek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ciekawie :). Bardzo ładna sukienka, aż zimno się robi, jak na Cb patrzę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma to jak fotki koło cmentarza ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej kiecce < 3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook