When a Blind Man Cries.

Witajcie! Powracam z nowościami! Ale dawno na blogu pokazywałam się wam w spódnicy. To u mnie bardzo rzadki widok. Na co dzień chodzę w spodniach i t-shirtach, a tu nagle spódnica. Musiałam ją mieć! Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i ją zamówiłam. Skórzana, z pięknym zameczkiem z tyłu. Cudo! Zobaczcie sami! Tym czasem uciekam! Trzymajcie się! xoxo.

skirt / spódnica - mosquito.pl
oversize / bluzka - H&M
bag / torba  verostilo.com
necklace / naszyjnik - notavirginshop.pl
shoes / botki - sequinshoes.pl


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK
























dresses for women white dresses for women party dresses for women


9 komentarze:

  1. piękna spódniczka, genialna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest mega;) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko <3
    i spódniczka rzeczywiście czarująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nie podoba połączenie spódnicy i swetra, osobno super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarne, kryjące rajstopy i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent post. Keep writing such kind of information on your site.

    Im really impressed by your blog.
    Hello there, You have performed an incredible job. I'll definitely digg it and in my opinion recommend to my friends. I am confident they will be benefited from this website.

    Also visit my website :: pozycjonowanie stron

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook