I Knew You Were Trouble.

Cześć wam! Był już u was ksiądz po kolędzie? Ja od jakiejś godziny czekam na niego i nie widać go jakoś.. No nic. Muszę czekać. W między czasie mam dla was post. Zdjęcia robione na szybko, kilka dni temu po lekcjach. Wczoraj pozmieniałam kilka rzeczy na blogu. Zmieniłam nagłówek, dodałam kilka gadzetów w pasku bocznym. Mam nadzieję że się wam podoba. Nie mam dziś weny twórczej więc się nie będę zbytnio rozpisywać. Pamiętajcie o konkursie w którym możecie wygrać dowolną czapkę od Vero Stilo. KLIK To tyle na dziś. Trzymajcie się, idę wyglądać księdza! xoxo.

blouse / bluza - sheinside.com
boots / botki - sequinshoes.pl
bag / torba - restyle.pl
jacket / kurtka - no name
bracelet / bransoletki - jubileo.pl / malvaretki


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK






















16 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie, ale bez tego papierocha byłoby lepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. z wielką chęcią skradłabym Ci tą bluzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluza, a papieros wyrzucaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoją bluzę, świetnie!

    www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SZPAN FAJKĄ ZAWSZE SPOKO

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę zapytać gdzie robisz takie swietne zdjęcia? mieszkam kilka km od TL i żadnego z miejsc nigdy nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kazdym razem gdzies indziej. ;-) Sporo tych miejsc ;-)

      Usuń
  7. piękne zdjęcia ♥

    jeśli chodzi o dążenie do spełnienia marzeń to serdecznie zapraszam do mnie :)
    za niedługo małe zmiany.
    ZAPRASZM.

    http://kubaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram