Feel this moment.

12 Comments
Witajcie! Nie spodziewałam się że studniówka tak szybko nadejdzie, to już jutro. Czas strasznie szybko zleciał. Postaram się jeszcze jutro przed wyjściem na bal dodać posta z moim strojem na pierwszy dzień studniówki. Mam nadzieję że starczy mi czasu żeby to zrobić. Póki co lecę malować paznokcie! Do jutra! xoxo.

jacket / kurtka - sheinside.com
t-shirt / bluzka - www.zalando.pl
pants / spodnie - cayman
boots / botki - sequinshoes.pl

FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



















You may also like

12 komentarzy:

  1. bez kitu, mi też przeleciał ten czas strasznie szybko....masakra;/
    dziś miałam na sobie podobny strój do twojego - tylko bluzkę inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuj ścięłaś się !!! Ogólnie spooko stlizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobne masz do siebie te wszystkie stylizacje.
    fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale podkład to przydałby się jaśniejszy..

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podoba mi się sposób w jaki malujesz oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jak dobrze, że w TL mamy śliczne osoby jak ty:*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak puder na twarzy a szyja blada... gratuluje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

Technologia Blogger.