Die young.

Witajcie! Czasu do studniówki coraz mniej, buty jeszcze nie dotarły do mnie. Do czwartku muszę je mieć bo mamy próbę poloneza już na hali. Jeszcze tylko 3 dni do studniówki. Trochę się stresuję, bo nie mam kompletnego stroju na drugi dzień, tragedia jakaś totalna. Obym się wyrobiła ze wszystkim. W czwartek próbna matura z matmy... po maturze wraz z moją klasa kręcimy prezentację na filmik ze studniówki. Tyle rzeczy do roboty a czasu jak nie było, tak nie ma. Niech ktoś użyczy z parę godzin... Proszę.

blouse / bluza - sheinside.com
shorts / szorty - wholesale-dress.net
martens / martensy - New Yorker
ear cuff - blings.pl
bracelet / bransoletki  oasap.com / jubileo.pl



FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK

























silver dress shoes for women dress patterns for women dress sandals for women



15 komentarze:

  1. Ten ptak przypomina symbol III rzeszy. NIE WSTYD CI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że przypomina to nie znaczy ze nim jest. ;-)

      Usuń
  2. Nie za gorąco Ci?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja ;) Ja bym nie wytrzymała w takim stroju cienkim stroju na tak dużym mrozie xD,
    Ps. ja próbną maturkę z matmy mam jutro ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy nie było tak zimno jak jest teraz. No to powodzenia! :):*

      Usuń
    2. haha, dziena, przyda się bo u mnie z matmą na bekier xD ;) Wzajemnie ;)

      Usuń
  4. Wyglądasz pięknie.
    Bluza bardzo fajnie komponuje się z tym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza, mam taki t-shirt i jestem w nim zakochana :)
    Strój na drugi dzień studniówki? Poprawiny?? Jeszcze kilka lat temu, nikt o czymś takim nie myślał...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie tu czasu nie masz ale czas na beznadziejne zdjecia to jednak znajdujesz bardzo szybko ;) dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widzisz, beznadziejne zdjęcia szybko się robi. ;]

      Usuń
  7. kryjące rajstopy, part II

    OdpowiedzUsuń
  8. Podrabiany Boy London, i jeszcze reklamujesz się na ich oficjalnej stronie na fb ahahahhahaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram