Everything At Once.

Hellou! Święta, święta i po świętach. Wczoraj wybrałam się do Zamościa na sesję z genialną Olą. Cudowna dziewczyna! Cudowne zdjęcia! Efekty tej sesji będziecie mogli oglądać w kilku najbliższych postach! Pamiętajcie o konkursie w którym do wygrania jest bon na zakupy w sklepie merg.pl gdzie można się zaopatrzyć w piękne buty! Trzymajcie się! Na dziś to wszystko. xoxo.

waistcoat /  kamizelka - textil market
t-shirt / bluzka - H&M
jeans / jeansy - house
wedges / koturny - fleq.pl
necklace / naszyjnik - www.zalando.pl
bracelet / bransoletki - oasap.com / malvaretki / jubileo.pl


FOLLOW ME & LIKE ON FACEBOOK



























professional dress for women comfortable dress shoes for women maxi dresses for tall women


14 komentarze:

  1. Fajkom mówię nie, ale Ty wyglądasz świetnie !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 17 lat z tego co widzę hihhi ;p ;p- chyba wiesz o co mi chodzi ;). Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przeciwniczką papierosów ale wiem, że niektórym zdjęciom dodają charakteru :)
    Rewelacyjna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty <3

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki, fajna stylizacja, lecz ja również jest przeciwniczką palenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne buty! Pasuje ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie zdjęcie jest przepiękne! A do butów mam słabość! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja, ale buty najlepsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ostatnie zdjęcie jest najładniejsze, a z fajką Ci nie do twarzy, sory. ;D
    W ogóle, jakoś ten motyw z papierosami nie podoba mi się. Tak samo jak z whiskey.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Twoje stylizacje :) a ta świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, ostrzegam: twoje włosy są w coraz gorszym stanie... Przestań je farbować co dwa tygodnie i weź się za nie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego palisz :c A byłaś dla mnie przykładem...

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowicie klimatyczne zdjęcia! strasznie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook