Pumped Up Kicks.

Witajcie! Kilka dni temu byłam na zdjęciach z Anią i koleżanką i dopiero teraz wrzucam zdjęcia z tej sesji. Przy okazji miałam swoją małą rolę w tym dniu na zdjęciach bo byłam od brudnej roboty, czyli kumulowanie światła na twarzy, najprościej rzecz biorąc trzymałam blendę! Haha. Ania przy okazji zrobiła mi kilka zdjęć z których jak zwykle jestem zadowolona. W dzisiejszym poscie proste zestawienie nietypowych legginsów i zwykłej bluzki. Ostatnio mam parcie na prostote. Czerń i biel dominuje w moich outfitach i najlepiej sie w tych kolorach ostatnimi czasy czuje. Brak weny? Możliwe. Wkońcu zostały tylko 2 tygodnie wakacji. Masakra. 

t-shirt / bluzka - oasap.com
leggins / legginsy - oasap.com
shoes / botki - sequinshoes.pl
bracelet / mankiet - zielonykot.pl
sunglasses / okulary - własność koleżanki
bag / torba - restyle.pl
hat / melonik - allegro.pl














\





















21 komentarze:

  1. Niektóre zdjęcia są naprawdę cudowne! Masz świetny styl, który sama nawet chciałabym mieć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe zdjęcia!
    mimo że prosty to bardzo ciekawy zestaw, intrygują mnie legginsy...;))

    i fantastycznie wyglądasz w loczkach!:)

    voice-of-miss-juliettes-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko ;) a legginsy cudowne ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny łańcuszek :)
    i w ogóle cały zestawienie super i popieram koleżanki wyżej świetnie wyglądasz w tych włosach ;)
    a powracając do łańcuszka to gdzie go kupiłaś ? gdzieś w tl ? z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łańcuszek kupiłam niedawno w Cropp Town :)

      Usuń
  5. śliczny łańcuszek :)
    i w ogóle cały zestawienie super i popieram koleżanki wyżej świetnie wyglądasz w tych włosach ;)
    a powracając do łańcuszka to gdzie go kupiłaś ? gdzieś w tl ? z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drobna uwaga.. nie do wszystkiego pasuje bluzka wlozona do srodka. Do tych leginsow akurat nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł.. ! Stylizacja po prostu świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne legginsy - czekam i czekam na podobne ale jakoś przyjść nie chcą :(

    OdpowiedzUsuń
  9. http://shinybox.pl/?ref=c1eb84e rejestrujcie sie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całość bardzo mi się podoba, ślicznie Ci w kapeluszu! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. matko, myslalam najpierw ze to spodenki, pozneij sie zorientowalam ze to leginnsy ! swietne , robia wrazenie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny melonik ♥ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się motyw odkrytych ramion!
    naturalnie wyglądasz bosko!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Legginsy- bomba, kapelusz też, a włosy to już w ogóle miazga ! *.* Ogólnie śłiczna jesteś :))
    Zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  16. O jeju! Zakochałam się w tych zdjęciach, takie są piękne. I ten uśmiech ! : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram