Tu i teraz.


Witajcie! Mam do dodania kilka zaległych postów wiec na nowości musicie troszkę poczekać. Z rana dostałam paczkę od Jubileo.pl gdzie znalazłam dwie wspaniale bransoletki które niebawem wam pokażę. 
Wczoraj zakończył się konkurs który organizowałam z Zielonykot.pl i zwyciężczynią została Dominika! Skontaktowałam się już z nią i kolejny raz GRATULUJĘ! A na Facebooku jest juz kolejny konkurs w którym możecie wygrać bransoletkę lub ear cuff ----> KLIK
A przechodząc już do outfitu. Po raz kolejny na blogu pojawia się moja ulubiona asymetryczna spódnica. Tym razem zestawiłam ją z czarnym body z zamkiem i złotymi `Litami` ze Stylowych butków.

top / body - Zara
skirt / spódnica - sheinside.com
shoes / botki - stylowebutki.pl

Jeśli podoba się wam mój blog i chcecie być na bieżąco z konkursami które będę coraz częściej organizować to zachęcam do dodania bloga do obserwowanych i polubienia go na FB. 










I oto on. Mój pierwszy tatuaż! I napewno nie ostatni! <3




7 komentarze:

  1. Bardzo fajnie !

    dziś również dodałam nowy post - zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tatuaż i sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuaż jest mega! <3
    Muszę tu częściej zaglądać, bo spodobał mi się Twój outfit ;)
    Czekam na kolejne ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka!
    pozytywny tatuaż :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten blog jest beznadziejny -.-
    jakbyś go miała tylko po to ,żeby sobie zarobić na reklamach ..
    i jeszcze co chwile to udostępnianie na fb .;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych ;-)

like me on facebook

Follow me on instagram